<p>

<br /><strong>Hilton Hotels Benelux<br /></strong>Op projectbasis actief geweest voor een aantal van de Benelux Hilton Hotels sinds mei 2014. Deze portefeuille is een uitvloeisel van de succesvolle samenwerking met Roberto Payer voor Hilton Amsterdam vanaf 1993. Sinds zijn aantreden als general manager Hilton Amsterdam vormen wij een dynamisch PR-duo, dat met Payer’s benoeming tot cluster general manager van Hilton Amsterdam en het nieuwe Waldorf Astoria Amsterdam in oktober 2013 een verdiepende dimensie kreeg.<strong>Hilton Amsterdam – <a href=”http://amsterdam.hilton.com” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://amsterdam.hilton.com”>amsterdam.hilton.com<br /></a></strong>Nieuwswaardige, spraakmakende PR activiteiten op culinair en cultureel gebied genereren al meer dan 25 jaar aandacht voor Hilton Amsterdam en Roberto’s Restaurant in uiteenlopende media. Roberto’s creatieve invallen bewerk ik tot uitvoerbare (pers)projecten en zijn interessante gedachtespinsels vertaal ik in teksten die ertoe doen. Roberto Payer is als Italiaanse Nederlander – of omgekeerd – door zijn uitgesproken visie en meningen in de loop er jaren een veelgevraagd en geanimeerde gesprekspartner voor de media geworden. De jaarlijkse Haringparty is een terugkerend hoogtepunt, minstens zo interessant zijn Food & Beverage-initiatieven  die tot aansprekende (media)resultaten leiden.<strong>Hilton Amsterdam Airport Schiphol – <a href=”http://amsterdamairportschiphol.hilton.com” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://amsterdamairportschiphol.hilton.com”>amsterdamairportschiphol.hilton.com</a></strong><br />Na de opening van Waldorf Astoria Amsterdam mocht ik mij op een tweede openingsproject werpen voor Hilton, de nieuwbouw van Hilton Amsterdam Airport Schiphol. In de aanloop naar de opening, winter 2016, werden periodiek tipjes van de sluier gelicht door middel van nieuwsberichten, hard hat tours en persevents om het iconische gebouw met spectaculair interieur en conceptuele Food & Beverage-voorzieningen verhalenderwijs uit de doeken te doen. Voor Nederlandse en internationale media.<strong>Hilton Rotterdam – <a href=”http://rotterdam.hilton.com” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://rotterdam.hilton.com”>rotterdam.hilton.com<br /></a></strong>Het markante Hilton Rotterdam onderging enige jaren geleden een metamorfose. Onderdeel daarvan was bar-restaurant Stadshal. Sindsdien zijn ‘eten en drinken’ een belangrijke factor geworden op deze locatie. Zomer 2014 plaatste Hilton als eerste hotel in de Maasstad bijenkorven op het dak en genieten gasten van de eigen honingproductie. Dat nieuws bleef in de media niet onopgemerkt. De PR-campagne rond de vestiging van het nieuwe restaurant van Mario Ridder in Hilton Rotterdam was een groot succes; de perslunches voor culipers en Rotterdamse media werden druk bezocht wat veel aandacht genereerde in landelijke media, op de regionale rtv-zenders en via bloggers. Zomer 2015 deed ‘Rotterdams beating heart’ van zich spreken als hét artiestenhotel van North Sea Jazz Festival waar liefhebbers bovendien konden genieten van jamsessies tijdens besloten Afterparties – in aanwezigheid van de regionale media, die er verslag van deden.<strong>Hilton Antwerpen – <a href=”http://antwerpoldtown.hilton.com” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://antwerpoldtown.hilton.com”>antwerpoldtown.hilton.com<br /></a></strong>Hilton Antwerp Old Town is de nieuwe naam van het vertrouwde en iconische hotel aan de Groenplaats. Geliefd bij ons Hollanders voor een weekendje weg. Prima uitvalsbasis en nu ook een culinaire hotspot door de komst van Brasserie Flo Antwerp. Voor de opening op een mooie nazomerse septemberavond in 2014 togen we met een groepje Nederlandse pers naar Antwerpen waar vervolgens uitbundig verslag over werd gedaan op social media en in vakmedia.<br />

</p>
[/av_textblock]

[/av_one_full]