Nice to Meat – www.nicetomeat.nl

Het begon met een hamburger. Niet zomaar een hamburger. Horecaslagerij en importeur Nice to Meat verwierf een prestigieuze order van Hilton Worldwide. Het in Almere gevestigde bedrijf mocht hamburgers leveren aan alle Hilton hotels in Europa. Dat was reden voor een persoffensiefje – met medewerking van Hilton Amsterdam. De ‘rijk voorziene’ hamburgerlunch voor de culinaire pers leidde tot een eclatant succes in de media. Sindsdien adviseer ik Nice to Meat en directeur Mikel Pouw bij de presentatie van nieuwe producten en aanbod. De uitdaging hierbij is de juiste aanpak en toon te treffen voor de verschillende doelgroepen – business to business en consument. De introductie van het authentieke en zeer exclusieve Japans Wagyu vlees was in 2014 daarvan een geslaagd voorbeeld. Intussen is er een webshop gelanceerd waar ook de consument het exclusieve aanbod van Nice to Meat kan bestellen. Een strategische communicatiecampagne om dat te ondersteunen staat voor 2015 op het programma. Dit wordt uitgevoerd in samenwerking met collega Monica van Alewijn (www.ga-com.nl).

Terug naar voor wie